قیمت دستگاه های پرس پلت صنایع مرغداری

قیمت دستگاه های پرس پلت صنایع مرغداری با توجه به نوع کیفیت و کارایی آن در بازار متنوع می باشد. برند شرکت سازنده نیز از موارد تأثیر گذار در قیمت است.
قیمت دستگاه پرس پلت با توجه به آنچه که ذکر شد متفاوت می باشد و متأثر از موارد فوق می باشد: حجم خروجی مواد، داشتن و یا نداشتن دیگ بخار در دستگاه، وجود دای تخت یا مدور و … برای اطلاع از این قیمت می توان به مرجع فروش دستگاه پرس پلت اینترنتی که دسترسی سریع تری را ممکن می سازند، پیشنهاد می شود.

قیمت دستگاه های پرس پلت صنایع مرغداری

کارخانه تولیدی دستگاه های پلت ساز کود

کارخانه تولیدی دستگاه های پلت ساز کوددستگاه پلت ساز کود یکی از کاربردی ترین و موثر ترین دستگاه هایی است که به منظور تبدیل انواع کود از شکل اولیه به کود فرآوری شده به کار برده می شود و کود های مورد نظر را تحت اشکال کود استوانه ای یا لوله ای عرضه می کند.
در واقع این دستگاه ها به منظور تولید و تامین انواع خوراک دام، طیور و آبزیان مورد استفاده واقع شده و بهترین و پر سرعت ترین کارکرد ها را از خود نشان می دهند.
تمامی قطعات خوراک تولید شده توسط این دستگاه، تشکیل یافته از قطر 2 تا 8 میلیمتر بوده و در نتیجه خوراکی با اندازه و مشخصات استاندارد را ارائه می دهد.

اما با توجه به اهمیت بسیار بالای دستگاه پلت کود که روند تولید کنسانتره دام و تمامی مواد دیگر را با تجهیزات بروز و مدرن خود انجام می دهد، هم اکنون ساخت آن با برخورداری از خطوط تولید وسیع و پیشرفته، در کارخانجات تولیدی کشور به راه افتاده است.
باید گفت که در ساخت دستگاه پلت، ظرفیت و حجم های مشخصی برای آن تعریف شده و از ظرفیت های کم تا زیاد را شامل می شود.
همچنین می توان عنوان داشت که بکارگیری این دستگاه در خط تولید خوراک دام تاثیرات به وضوح مثبتی را در پی داشته و موجب عرضه خوراک های کودی خوش خوراک تر و بهتر در مقایسه با خوراک های پودری دامی می شوند.

فروش مستقیم دستگاه پرس پلت دامداری

فروش مستقیم دستگاه پرس پلت دامداریدستگاه پلت خوراک دام یکی از دستگاه های رایج و حائز اهمیتی است که به منظور تولید و آماده سازی خوراک دام مورد توجه و کاربرد قرار گرفته است.
در این دستگاه، ابتدا مواد اولیه کاملا آسیاب می گردند، سپس در مراحل فشرده سازی توسط بخش سوراخ دار دستگاه قرار می گیرند.
پس از آن عرضه خوراک هایی به شکل حبه فرم توسط دستگاه فوق انجام گرفته و در نتیجه به خورد انواع دام از جمله گاو های شیرده داده می شوند.

اما نکات مهمی را هم باید در قالب مزیت های حاصل از کاربرد چنین دستگاهی یعنی دستگاه پرس پلت دامداری باید یادآور شد که در گزینه های زیر به آن ها پرداخته ایم:

  • وجود این دستگاه ها، منجر به افت شدید هزینه های تولید می شود، زیرا در این صورت نیرو های انسانی از مراحل تولید کود حذف شده و در نتیجه نیازی به پرداخت دستمزد برای آن ها نمی باشد.
  • به دنبال کاهش هزینه تولید، نتایج بهتری همچون افزایش حاشیه سود اتفاق می افتد.
  • اغلب دستگاه های پرس پلت از سیستمی ساده و آسان برخوردار بوده و از همین رو قابلیت نصب و راه اندازی راحت را به همراه دارند.
  • این دستگاه ها جهت تهیه نیازمند سرمایه کلانی نبوده و با حداقل سرمایه می توان نسبت به خریداری آن ها اقدام کرد.
  • فضای کمی را برای نگهداری اشغال می کنند.
  • همزمان هم قادر به تولید خوراک دام و هم خوراک طیور می باشند.
  • کمترین هزینه تعمیر و نگهداری را در بر می گیرند.
  • دارای کاربری آسان و طول عمر زیاد می باشند.

با همه این مزایا از دستگاه فوق است که اکنون فروش دستگاه پلت به صورت مستقیم توسط مراجع عرضه کننده متعددی در کشور اتفاق افتاده و شرایط مساعدی را توسط مراکز فوق برای مشتریان به وجود آورده است.

قیمت دستگاه پلت ساز کوچک

قیمت دستگاه پلت ساز کوچکدستگاه پلت کوچک از سری دستگاه های فوق کاربردی ای است که برای تامین و تولید خوراک دام، طیور، آبزیان و … به کار رفته و کارایی های بسیار خوبی را از خود بروز می دهد.
این دستگاه از ابعاد و ظرفیت تولیدی کمتری برخوردار بوده و در انواعی دستگاه پلت ساز چکشی در بازار موجود می باشد.
همچنین استفاده از دستگاه مورد نظر می تواند فواید بسیار زیادی را برای مصرف کنندگان به وجود بیاورد که به مهم ترین آن ها در گزینه های زیر اشاره کرده ایم:

  • قابلیت حمل و نقل و نصب آسان و بی دردسر
  • دارای وزن پایین
  • کاهش شدید انرژی برق مصرفی
  • هزینه تعمیر کم
  • هزینه نگهداری پایین
  • عمر طولانی
  • تشکیل شده از قطعات فنی با کیفیت

موضوع دیگری که در خصوص این دستگاه های تاثیرگذار مهم می باشد، قیمت دستگاه پلت است.
در این صورت می توان خیال خریداران گرامی را از بابت قیمت پلت ساز راحت نمود، زیرا با توجه به ابعاد کوچک تر و همینطور ظرفیت کمتر موجود در آن، از قیمت ارزان و مناسب تری نسبت به دستگاه های بزرگتر برخوردار می باشد.

عرضه دستگاه پلت زن خوراک و دام و طیور

عرضه دستگاه پلت زن خوراک و دام و طیوردر حال حاضر دستگاه هایی که تحت عنوان دستگاه پلت زن خوراک دام و طیور مورد عرضه از سوی مراکز عرضه کننده متعدد در کشور قرار گرفته اند، شامل نمونه های کلی ای از این قبیل موارد می باشند:

  • دستگاه پلت ساز خانگی
  • دستگاه پلت ساز غیر خانگی

هر دو این دستگاه ها در قالب پلت زن کود مرغی، پلت زن کود دامی و … ظاهر شده و در مقایسه این دو می توان گفت که پلت زن های خانگی همان پلت ساز های کوچک دقیقا با همان مشخصات و مزیت ها می باشند و مقرون به صرفه ترین دستگاه ها در این زمینه به شمار می روند.
اما دستگاه های پلت ساز غیر خانگی با ابعاد بزرگ تر و ظرفیت های خیلی بیشتر نمایان گشته و بدین ترتیب قادر به عملکرد تولیدی وسیع تری از انواع کود های مرغی و دامی می باشند.
برای دسترسی به انواع این دستگاه های فوق علی الخصوص پلت زن خانگی می توان به سراغ مراکز عرضه مستقیم رفت و آن ها را با قیمت مناسب تر مورد تهیه قرار داد.

خرید دستگاه پلت ساز دست دوم

خرید دستگاه پلت ساز دست دومبا توجه به بالا بودن قیمت اولیه دستگاه های پلت ساز نو و کاهش قدرت خرید برخی از افراد برای خریداری آن، عرضه دستگاه پلت ساز دست دوم نیز توسط واحد های فروش بسیاری در کشور صورت گرفته است.
از جمله واحد های مورد نظر همین مجموعه است که دستگاه پلت خانگی و انواع دیگری از دستگاه های پلت ساز را با قیمتی بسیار مناسب و اقتصادی و همینطور با کمترین میزان کارکرد تقدیم افراد خریدار می سازد.
این دستگاه ها در بخش انبار موجود بوده و در حد دستگاه های پلت ساز نو می باشند، بنابراین می توان انتظار بهترین و پر سرعت ترین کارایی را از آن داشت.
بنابراین اگر درخواست خرید پلت ساز دست دوم را دارید، می توانید توسط کارشناسان بخش فروش سفارش داده و آن ها را با ظرفیت های متنوع و طبق نیاز و خواسته تان تهیه نمایید.
در این صورت از راهنمایی های پیش و پس از خرید نیز توسط کارشناسان خبره فروش برخوردار شده و مزیت های بسیاری را به چشم خواهید دید.

طراحی و ساخت دستگاه های کشاورزی

طراحی و ساخت دستگاه های کشاورزیتمامی ادوات و دستگاه های کشاورزی لازمه توسعه این بخش مهم بوده و منجر به کشاورزی پیشرفته در کشور می شوند.
برخی از این ماشین آلات و دستگاه ها در مرحله کشت و تولید به کار آمده و برخی دیگر نیز برای مراحل برداشت محصول مورد استفاده واقع شده و اثر بخشی های خود را نشان می دهند.
همچنین تجهیزات دیگری هم وجود دارند که به منظور فرآوری برخی از محصولات مرتبط با کشاورزی مورد توجه و کاربرد قرار می گیرند.
مانند دستگاه پلت ساز کود.

در هر حال باید عنوان داشت که با پیشرفت تکنولوژی، طراحی و ساخت تمامی دستگاه های کشاورزی نیز شکل مدرن تر و بهتری به خود گرفته و در نهایت شاهد عرضه جدید ترین و کارآمد ترین نوع این تجهیزات می باشیم که به دنبال خود تغییر و تحولات مثبت در بخش کشاورزی را سبب شده اند.
اما علاوه بر دستگاه پلت زن، ابزار و تجهیزات دیگری هم وجود دارند که بهتر است در این بخش با برخی از مهم ترین و پر کابرد ترین تجهیزات و دستگاه های مورد استفاده در کشاورزی آشنا شوید که در گزینه های زیر به آن ها پرداخته ایم:

  • تراکتور کمرشکن باغی
  • تیلر و دروگر
  • لودر
  • لودر همه کاره و کود جمع کن
  • دروگر سه چرخ گندم
  • علف زن و یونجه زن
  • شخم زن
  • و ….

کیفیت دستگاه های پلت ساز چینی

کیفیت دستگاه های پلت ساز چینیدستگاه های پلت ساز در انواع و اقسام متعددی در بازار فروش موجود می باشند که برخی از آن ها متعلق به تولیدات داخلی بوده و برخی دیگر نیز از تولیدات خارجی یا وارداتی به شمار می آیند.
از جمله دستگاه های پلت ساز وارداتی که در بازار ایران به وفور دیده شده و از رینج قیمت متعادل تری نسبت به سایر پلت ساز های خارجی بهره برده است، دستگاه پلت ساز چینی است.
در حال حاضر شرکت های چینی متعددی اقدام به عرضه انواع پلت سازی های وارداتی در کشور کرده اند که کیفیت ساخت برخی از آن ها نسبت به نمونه های دیگر بیشتر است.
پیدا کردن این دستگاه ها در بازار کشور، کار چندان دشواری نیست وقتی که بازار از کالا های چینی اشباع شده است.
فقط اگر تاکیدتان روی تهیه دستگاه پلت ساز چینی با کیفیت مطلوب می باشد، باید لزوما از مراجع عرضه معتبر اقدام فرمایید.

کاربرد پرس رولر ماشین الات پلت قالب

کاربرد پرس رولر ماشین الات پلت قالبماشین آلات پلت قالب دارای قطعات و لوازم یدکی بسیاری می باشند که به کمک تک تک آن هاست که قادر به ارائه عملکردی درست و اصولی از خود می باشند.
یکی از قطعات بسیار کاربردی که در این گروه از ماشین آلات وجود داشته و جزو اجزای ضروری آن به شمار می رود، پرس رولر است.
در مورد کاربرد این قطعه می توان گفت که وظیفه اندازه گیری قطعات کود و برش آن ها به شکل منظم و مشخص را بر عهده دارد.
در واقع رولر کمک می کند تا قطعات کود عرضه شده از دستگاه های پلت، همگی در یک شکل و یک اندازه ارائه شده و در نتیجه آماده برای مصرف انواع دام، طیور و آبزیان گردند.
پس بدون وجود پرس رولر نمی توان انتظار تولید کود هایی با اندازه های معین را داشت و در نتیجه روند تولید این محصولات می تواند در غیر وجود آن، با اخلالی جدی مواجه شود.

پلت پرس بلوک آسیاب برای فروش

پلت پرس بلوک آسیاب برای فروشبا آشکار گشتن اهمیت بالای دستگاه های پرس پلت که در عناوین مختلفی مانند پلت پرس بلوک آسیاب موجود بوده و کارایی های عمده و بسیار زیادی را از خود نشان داده اند، اکنون فروش این دستگاه ها توسط بخش های مختلفی از کشور در دست انجام می باشد.
از جمله ی این بخش ها، مجموعه مورد نظر است که انواعی از جدید ترین و به روز ترین دستگاه های پلت پرس بلوک آسیاب که وظیفه آسیاب کردن کود های مختلف را بر عهده دارند، عرضه داشته و می تواند نیاز هر یک از متقاضیان را به بهترین شکل پاسخ گوید.
بنابراین با مراجعه به تیم فروش متخصص مجموعه ی فوق قادر خواهید بود انواعی از پرس پلت های درخواستی خود که برای فروش با بهترین امکانات و تجهیزات عرضه شده اند را تهیه کرده و عملیات و کارکرد های لازم از آن ها را در سریع ترین زمان ممکن به عمل آورید.

صادرات انواع ماشین آلات کود مرغی

صادرات انواع ماشین آلات کود مرغیانواع ماشین آلاتی که به عنوان پلت زن کود مرغی شناخته شده و مورد کاربردی گسترده قرار گرفته اند،  از جهت نیروی محرکه ی موجود در آن ها، به دو نوع کلی قابل دسته بندی می باشند که این دو عبارت هستند از:

  • دستگاه پلت گیربکسی
  • دستگاه پلت تسمه ای

در مقایسه انواع پلت ساز مورد نظر باید عنوان داشت که دستگاه های پلت تسمه ای به کمک تسمه، عملیات مربوط به انتقال نیرو را انجام می دهند.
در نتیجه انرژی الکتریکی موجود در آن ها به نیروی مکانیکی تغییر یافته و سپس به قطعات متعدد دستگاه که همگی از نوع محرک به شمار می آیند، انتقال پیدا می کند.
اما در دستگاه پلت گیربکسی، فرآیند انتقال نیرو و در نتیجه بروز کارکرد نهایی توسط دستگاه به وسیله ی دنده یا گیربکس صورت می پذیرد.

موضوع دیگری که لازم است بدانید، این است که هر کدام از دستگاه های فوق با اثبات کارکرد مثبت و موثر خود و همینطور مزیت های بارز دیگر، توانسته اند عنوان پلت زن صادراتی را نیز کسب کنند.
در نتیجه ی همین امر، شاهد صادرات گسترده ای از انواع ماشین آلات مذکور به سایر کشور های جهان بخصوص کشور های همسایه ایران می باشیم.
گفتنی است که صادرات این گروه از تجیهیزات، ضمن فروش بالای آن ها و شناخته شدن برند های برتر ایرانی نزد خارجی ها، موجب ارز آوری مناسبی نیز برای کشور خودمان می شود.
در نتیجه از صادرات آن ها می توان به عنوان معامله دو سرسود یاد کرد.

دستگاه آسیاب کوچک پلت فرانسه

دستگاه آسیاب کوچک پلت فرانسهدستگاه های آسیاب که برای خرد و قطعه قطعه کردن انواع کود های حیوانی و گیاهی به کار برده می شوند، از اندازه های بزرگی تشکیل یافته اند که به آن ها در گزینه های زیر اشاره کرده ایم:

  1. دستگاه آسیاب کوچک
  2. دستگاه آسیاب متوسط
  3. دستگاه آسیاب بزرگ

این دستگاه ها علاوه بر تفاوت بارزی که در اندازه و سایز با یکدیگر دارند، از نظر ظرفیت تولیدی نیز متفاوت از هم ظاهر شده اند.
در مورد دستگاه های آسیاب کوچک باید گفت که ظرفیتی کمتر نسبت به سایر نمونه ها را در بر گرفته است، اما چون فضای کمتری را گرفته و قیمت بهتری را هم به خود اختصاص داده است، به همین دلیل بیشتر مورد توجه می باشد.

اما این دستگاه ها که اکنون اهمیتی به سزا را در حیطه مصرف پیدا کرده اند، در برند های ایرانی و خارجی بسیاری در بازار فروش دیده می شوند.
از پر فروش ترین برند های خارجی کلی از دستگاه های فوق می توان به دستگاه آسیاب کوچک پلت فرانسه اشاره کرد که تحت این مشخصات می توان آن را دریافت کرد:

  • دستگاه آسیاب پلت با نهایت کیفیت
  • دستگاه آسیاب پلت با قدرت عملکردی فوق العاده

خرید مستقیم دستگاه پلت از کارخانه

خرید مستقیم دستگاه پلت از کارخانهبرای سفارش و خرید دستگاه پلت در انواعی همچون پلت ساز مرغی می توان از مسیر های متعددی وارد شد، اما یکی از این مسیر ها که خریداران را به نتایج بهتری رهنمون ساخته و رضایت بالاتری از آن ها را به دست خواهد آورد، خرید مستقیم دستگاه پلت می باشد.
این فرآیند از خرید در حال حاضر توسط خریداران عمده کثیری صورت گرفته و از کارخانه یا شرکت های پخش تواما امکانپذیر می باشد.
در هر حال با انتخاب این روش از خرید که با نظارت مستقیم خریداران صورت می گیرد و خبر از واسطه و دلال در جریان خرید و فروش نمی باشد، مزیت های بیشتری هم نصیب خریداران خواهد شد.
اگر مایل به اطلاع از این مزیت های بسیار مهم می باشید، بهتر است که گزینه های زیر را دنبال نمایید:

  • با خرید مستقیم و بی واسطه دستگاه پلت از کارخانه، خیال خریداران بابت تهیه دستگاه اصل تولیدی یا دستگاه پلت درجه1جمع خواهد بود.
  • با استفاده از این روش بی نظیر، خریداران و متقاضیان ملزم به پرداخت قیمت دستگاه پلت مطابق با قیمت بازار نبوده و می توانند آن را با قیمت تولیدی یا مستقیم تهیه نمایند.
  • از همه مهم تر قابلیت ارسال رایگان در برخی از مواقع هم نصیبشان خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما