راه اندازی خط تولید کود پلت مرغی

راه اندازی خط تولید کود پلت مرغی در نقاط مختلف کشور به طرق مختلفی انجام گرفته است که راه اندازی این خط به صورت کامل نیاز به مهندسین و متخصصین امر در این حوزه دارد تا با نگاهی ریز و دقیق و با توجه به ابعاد کارخانه و میزان تولیدات بتوانند بهترین خط تولید را ایجاد کنند. مراکز فروش مختلفی نیز در این عرصه فعالیت دارند و سعی می کنند با خرید و فروش کود پلت به بهترین نحو ممکن به رفع نیاز مشتریان پرداخته و این محصول را در نقاط مختلف کشور در دسترس خریداران قرار دهند. برای خرید انواع دستگاه خشک کن کود مرغی با قیمت مناسب و کیفیت بالا می توان به تولیدکننده یا نمایندگی های آنها مراجعه نمود و به بهترین شکل آن را خریداری کرد.

راه اندازی خط تولید کود پلت مرغی

واردات خط تولید کامل کود

واردات خط تولید کامل کوداکثر دستگاه های فرآوری کود توسط شرکت های تجاری از کشورهای مختلف بدون واسطه یا باواسطه خریداری و طبق قوانین و با عبور از گمرک در ایران در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. به دلیل نداشتن تنوع بسیار زیاد در حجم تولیدات این محصول در ایران از دیگر کشورها نیز وارد می شود تا مشتری حق انتخاب بیشتری داشته باشد. 

برندهای خارجی و ایرانی در مدل ها و طراحی آنها متفاوت هستند و واردات این دو تنوع خط کامل کود را بیشتر می کند و مشتری می تواند از بین کیفیت های مختلف بسته به بودجه ی خود بهتر انتخاب کند. 

امروزه با افزایش گسترده استفاده از کود در داخل و خارج از کشور و نیاز روز افزون به این صنعت انواع مدل های این محصول در بازارهای بین المللی خرید و فروش می شود. واردات آن نیز بیشتر به صورت سفارشی است به گونه ای که شرکت تجاری سفارش ساخت آن را به تولید کننده خارجی می دهد.

خط تولید ساخت داخل

خط تولید ساخت داخلدر ایران تولیدکنندگان توانمندی وجود دارند که آماده ارائه خدمات و طراحی ماشین آلاتی مانند، خردکن، تا مرحله بسته بندی و … هستند که با توجه به نیاز مشتری و سفارش او و با نوآوری متخصصین امر طراحی و تولید می کنند.

این دستگاه ها تحت نظر مهندسین متخصص و توانمند ایرانی با استفاده از مقاوم ترین فلز و پیشرفته ترین قطعات همچنین با نوین ترین روش و ظرفیت بازدهی بالا تولید می شود و در صنایع تولید کود مورد استفاده قرار می گیرد. 

در این خط تولید می توان سفارش ساخت کاملی را داد در این صورت بسته به متراژ کارخانه ای که در اختیار مشتری است و با در نظر گرفتن ابعاد آن این دستگاه ها متناسب با آن در سایز مناسب تولید می شود. همچنین مشتری می تواند خط تولید را به صورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک انتخاب و سفارش طراحی و ساخت آن را بدهد.

تفاوت دستگاه های وارداتی با تولید داخلی

تفاوت دستگاه های وارداتی با تولید داخلی

  1. دستگاه های وارداتی اگر قطعه ای دچار مشکل شد مدت زمان زیادی تولید می خوابد تا قطعه‌ای از آن برسد. در صورتی که قطعه تولید داخل در کمترین زمان توسط ماشین ساز قطعه یا خدمات پس از فروش آن ارسال می شود.
  2. برندهای ایرانی بدنه دستگاه دارای استیل مقاوم و ضخیم است ولی مدل های خارجی بیشتر از آن آهن تولید می شود و در صورتی که از استیل ساخته شود از ضخامت زیادی مانند برند ایرانی برخوردار نخواهد بود.
  3. دستگاه وارداتی اگر دچار ایرادی شود به دلیل دور بودن و مساحت زیاد، تولید کننده نمی تواند مهندس خود را برای تعمیر بفرستد در صورتی که در برند ایرانی در کمترین زمان می توان به تولید کننده و متخصصین آن دسترسی پیدا نمود.
  4. در دستگاه ایرانی بهتر می توان از گارانتی و خدمات پس از فروش آن بهره مند شد.

قسمت های مختلف یک خط تولید

قسمت های مختلف یک خط تولید

  • خرد کن کود
  • میکسر
  • بالابر
  • نوار نقاله
  • خشک کن سرد
  • خشک کن حرارتی
  • آسیاب
  • دستگاه تولید کود
  • دستگاه پلت کود
  • پلت ساز
  • دای
  • دینام
  • جعبه برق
  • بلندر
  • کیسه کن
  • سرند

بارگیری، ارسال و نصب دستگاه

بارگیری، ارسال و نصب دستگاهدستگاه، یا خط تولید کامل خریداری شده طبق سفارش در کوتاه ترین زمان ممکن توسط مهندسان طراحی و ساخته شده، و حمل و نقل و بارگیری می شود و بعد از رسیدن به مقصد توسط متخصص نصب دستگاه در محل موردنظر خریدار در مکان مناسب نصب و راه اندازی خواهد شد و بعد از آموزش کار با آن داده و تست و به خریدار تحویل داده خواهد شد.

تولید کنندگان معتبر ایرانی محصول آنها طبق استاندارد های ملی تولید شده و برای راحتی حال مشتریان نیز در سراسر کشور دارای نمایندگی و خدمات پس از فروش هستند که از طریق آنها آماده ارائه خدمات به مشتریان می باشند و در صورت مشکل در هر یک از دستگاه ها خریدار می تواند با ارتباط با آنها راحت به حل مشکل خود بپروازد.

برخی سازندگان حمل و نقل رایگان را نیز در اختیار مشتری قرار داده و جهت کم نمودن هزینه های مشتریان و راحت نمودن خرید آنها این محصول را برای آنان رایگان ارسال می کنند که در این صورت به رضایتمندی مشتری می انجامد.

مشاوره قبل از راه اندازی خط تولید

مشاوره قبل از راه اندازی خط تولیدلازم به ذکر است برای تمامی متقاضیانی که قصد ایجاد خط تولید کامل کود پلت مرغی را دارند، قبل از انجام سفارش هر نمونه از این دستگاه ها یا خط تولید آن با اشخاص با تجربه و مهندسین متخصص در عرصه فرآوری کود و یا ماشین سازی مشورت لازمه را به عمل آورند.

این اشخاص خبره نیز با اندازه گیری متراژ کارخانه و نوع و میزان تولید اندازه و ابعاد دستگاه را تعیین می کنند و بر اساس آن میزان هزینه را حدودا تعیین نموده و متناسب با بودجه ای که مشتری در اختیار دارد مدل و سایز و برند مورد نظر را پیشنهاد می دهند. 

مشتری نیز می تواند جهت اطلاع و آگاهی از نوع و برند دستگاه ها در اینترنت و سایت های معتبر اطلاعات لازمه را کسب نموده و از روش کارکرد هر مدلی نیز مشاوه بگیرند. همچنین می توانند جهت پایین آوردن هزینه های خود و سودآوری بهتر مستقیم به خود سازنده سفارش ساخت دستگاه ها را بدهد.

آشنایی با دستگاه های تولید کود مرغی

آشنایی با دستگاه های تولید کود مرغی

  • محفظه خشک کن گردان باعث از بین رفتن رطوبت مواد خواهد شد.
  • خرد کن مواد را به قطعات ریز تبدیل می کند.
  • فن داخلی رطوبت داخل در محفظه را به بیرون می برد.
  • پمپ اسپری کننده با اسپری آب را برای شستشو مواد تامین می کند.
  • نوار اجاق و درب گرمای مورد نیاز برای خشک کن را تامین می کند.
  • دستگاه چرخان و غربال گری مواد زائد را طی مروحلی جدا می کند.
  • دمنده هوای خنک را برای خشک کردن تامین می کند.
  • پانل کنترل الکترونیکی اتصالات الکترونیکی برقرار و تنظیم می شود.
  • نقاله مواد را طی فرایند تولید انتقال می دهد.
  • دستگاه پلت ساز یکی از مهمترین دستگاه های تولید کود است که باعث بالارفتن راندمان کار و کاهش استهلاک خطوط خواهد شد.
  • دستگاه بسته بندی کود که وظیفه کیسه کردن محصول تولید شده را بر عهده دارد.

تولید کننده ماشین آلات تهیه کود طیور

تولید کننده ماشین آلات تهیه کود طیورتولید کننده ماشین آلات تهیه کود طیور گروهی از مهندسان و طراحان در این عرصه هستند که متناسب با نیاز تولیدی ها دستگاه هایی را تولید می کنند که با عملکرد درستشان باکیفیت ترین کود را تولید می کنند. همچنین با تکنولوژی پیشرفته و تجهیزات بروز خود این محصول را طبق طرح و نقش ای از پیش تعیین شده می سازند. 

این تولیدی های معتبر با ایجاد نظام مدیریت کیفیت و بهره مندی از توانمندی علمی و تخصصی اساس خط تولید خود را با مشخصه خاصی پایه گذاری نموده است. همچنین با استفاده از تیم تحقیق و توسعه و با نوآوری و عزم جدی بهترین خط تولید را ارائه می دهد و با استفاده از مواد اولیه و قطعات مرغوب به ساخت این دستگاه ها می پردازد.

قیمت دستگاه خشک کن کود مرغی

قیمت دستگاه خشک کن کود مرغیقیمت دستگاه خشک کن کود مرغی در بازار به دلیل برندها و مدل های مختلفی که دارد متفاوت است و خرید بدون واسطه آن ارزانتر است چون باحذف واسطه ها بدست مشتریان می رسد. تولیدی ها نیز طیف متنوعی از این محصول را تولید می کنند که همه ی آنها دارای نرخ یکسانی نیستند بلکه بسته به هزینه تولید با هم متفاوت هستند.

قیمت دستگاه ترنز بسته به شرایط مختلفی فرق دارد و به طرق مختلف می توان نرخ آن را بدست آورد مثلا با مراجعه به مراکز معتبر و سایت های مطمئن قیمت بروز این محصول قرار داده می شود.

قیمت خشک کن کود در مدل های مختلف بسته به کیفیت قطعات و میزان تولید و بازدهی که دارد متفاوت است. بین برندهای خارجی و ایرانی اختلاف قیمت بالایی وجود دارد که علت آن هزینه های گمرکی است که متحمل مدل های وارداتی می باشد.

جدیدترین دستگاه کودخشک کن دوار مرغداری

جدیدترین دستگاه کودخشک کن دوار مرغداریامروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بروز ترین دستگاه خشک کن دوار مرغداری وارد بازار شده که از ظرفیت های بالایی برخوردار می باشد و به صورت تمام اتوماتیک و کامپیوتری کار می کند. حرارت این دستگاه برای خشک کردن غیر مستقیم است که کودی کاملا بهداشتی و سالم با دارا بودن مواد آلی را ارائه می دهد.

تولید خشک کن کود طبق سفارش مشتری در ابعاد مختلفی انجام می شود که به شکل استوانه ای افقی بوده و که با چرخش دواری انواع کود مرغی را خشک می کند و مدت زمان خشک کن آن نیز قابل تنظیم است. برای تولید این دستگاه نیز از مواد اولیه مرغوب و بدنه مقاوم و با دوام استفاده شده است که در کمترین زمان میزان زیادی از کود را خشک می کند.

نحوه ی کارکرد دستگاه خشک کن کود پلت مرغی

نحوه ی کارکرد دستگاه خشک کن کود پلت مرغیدر ابتدا از مرغداری های گوشتی و مادر کود مرغی خام خریداری می شود و این کود در انبارها جمع آوری خواهد شد. بعد از آن این کود مورد بررسی قرار گرفته و مواد زائد آن جداسازی می شود. در مرحله بعد کودها با استفاده از دستگاه هایی جداگانه با فشار بخار و حرارت ضد عفونی شده و مواد قارچی و باکتری های آن گرفته می شود. 

بعد از آن طی فرایندی با بهره گیری از دستگاه های قدرتمندی کودها تحت فشار بالا به شکل پلیت و استوانه ای در انواع پلت دای ۴ و ۶ و ۸ تبدیل می شود و این پلیت ها را در هوای سرد خنک و خشک می کنند و در نهایت کود پلیت شده توسط دستگاه توزن و کیسه پر کن در کیسه های مختلف و در اوزان متفاوت بسته بندی و وارد بازار می شود.

ظاهر کود پلت مرغی لوله ای شکل است که به صورت فشرده تولید شده و در بین باغداران طرفداران زیادی دارد. کود مرغی تولید شده دارای ازت و پتاسیم و اسید اوریک بیشتری نسبت به دیگر کودهای دامی است و ازت آن سریع در خاک جذب می شود و بر خلاف کود های شیمیایی سازگار با محیط زیست و بدن انسان است.

فروش اینترنتی خشک کن کود مرغی آلی

فروش اینترنتی خشک کن کود مرغی آلیفروش اینترنتی خشک کن کود مرغی آلی در سایت های فروش معتبری انجام می شود که جهت دسترسی آسان مشتری و رفاه حال او ایجاد شده است. این سایت ها به دلیل تنوع برند و مدل هایی از دستگاه را که دارند مشتری حق انتخاب بالایی دارد و علاوه بر فروش به تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربر می پردازد. 

بیشتر مراکز معتبر فروش دستگاه خشک کن دارای سایت فروش نیز هستند و علاوه بر عرضه حضوری به صورت آنلاین نیز این محصول را ارائه می دهند. جهت خرید از سایت فروش خشک کن کود می بایست از سایتی خرید کرد که دارای درگاه بانکی معتبر باشد و برندهای مطمئن را نیز عرضه کند.

اهمیت استفاده از دستگاه خشک کن کود مرغی

اهمیت استفاده از دستگاه خشک کن کود مرغیدستگاه خشک کن کود باعث تبدیل فضولات مرغی به کود ارزشمندی می شود و بوسیله این دستگاه میزان بالایی از کود طی بخار و خشک شدن و در زمان طولانی بواسطه نور خورشید یا حرارت زیاد عملیات خشک شدن انجام می شود. همچنین کود ابتدا دارای رطوبت حدود ۷۰ درصد است که وارد این دستگاه شده و طی فرایندی این رطوبت، بخار شده و خشک می شود و در نهایت با رطوبت ۱۵ درصد از دستگاه خارج می شود. 

همچنین اهمیت استفاده از این دستگاه این است که در زمان فرایند تبخیر بذرها، به دلیل رطوبت بالایی که در این مرحله وجود دارد علف هرز و عفونت ها و میکروب ها نیز از بین خواهد رفت. کودهای ارگانیک حیوانی جهت بدست آوردن کودهای خشک و پلیت شده به کار می رود که در این صورت از آلودگی محیط زیست جلوگیری شده و استفاده از کود شیمیایی مضر و زیان آور جلوگیری می شود.

معرفی دستگاه های مختلف خشک کن کود طیور

معرفی دستگاه های مختلف خشک کن کود طیور

  • خشک کن دوار، موادی که باید خشک شود از سمتی وارد استوانه شده و با حرکت دوار به سمت جلو حرکت می کند و در نهایت تا رسیدن مواد به آخر مسیر خشک می شوند و درجه رطوبت نیز به میزان دلخواه قابل تنظیم می باشد.
  • خشک کن کولری، که با مشعل حرارتی با حرارت مستقیم و یا غیر مستقیم کار می کند.

دستگاه خشک کن بسته به نوع کود طیور مختلف می باشد مثلا دستگاه خشک کن کود مرغی گرانول و خرد و پلت مختلف است که خریدار با توجه به نوع کود تولید شده این دستگاه را خریداری می کند.

علاوه بر آن دستگاه خشک کن خوراک دام و طیور نیز وجود دارد که برای تولید انواع خوراکی های دام و طیور استفاده می شود که دارای مدل های مختلفی می باشد.

خریدار دستگاه خشک کن کود ارگانیک مرغی

خریدار دستگاه خشک کن کود ارگانیک مرغیخریدار دستگاه خشک کن کود ارگانیک مرغی بیشتر صنایعی هستند که در این عرصه به تولید کود مرغی مشغول می باشند که با خرید انواع مخنلف آن نیاز خودشان را رفع می کنند. آنها حین خرید به اصول مهمی مانند کیفیت و قیمت مناسب فکر می کنند و برندی را خریداری می کنند که علاوه بر کیفیت بالا به تناسب آن دارای نرخ مناسبی نیز باشد.

مشتری برای خرید بهترین خشک کن کود با کیفیت بالا و قیمت مناسب می تواند به نمایندگی های فروش آن در نقاط مختلف کشور مراجعه و خرید کند. همچنین یکی دیگر از خریداران این محصول واسطه ها هستند که در کار خرید و فروش این دستگاه ها بوده و بنابر شغل خود به کسب سود نیز می پردازند.

مرجع خرید و فروش ماشین آلات کود در ایران

مرجع خرید و فروش ماشین آلات کود در ایرانمرجع خرید و فروش ماشین آلات کود در ایران بزرگترین ارگان جهت تهیه این محصول است که به دلیل تنوع بسیار زیادی از برندها هستند. این مراجع این دستگاه ها را عمده و ارزان از تولیدی خریداری نموده و با نرخ روز در اختیار مشتری قرار می دهند. یکی از عمده فعالیت این فعال تجاری شناخت کم و کیف بازار و به تبع آن شناخت مشتری و فروش گسترده و تخصصی این دستگاه ها می باشد.

همچنین وظیفه آنها نگهداری حجم بالای دستگاه های کود و حمل و نقل و عرضه آن در سراسر کشور می باشد که با مراجعه به آنها می توان انواع برندهای ایرانی و خارجی را خریداری نمود. هدف اصلی این مراکز جلب اعتماد مشتریان و بررسی و شناخت صحیح بازار و به تبع رفع نیاز خریداران متناسب با بودجه ای است که در اختیار دارند.

خرید مستقیم دستگاه خشک کن کوداز کارخانه

خرید مستقیم دستگاه خشک کن کوداز کارخانهخرید مسنقیم دستگاه خشک کن کود از کارخانه از اهداف بیشتر خریداران است چون آنها می دانند که ایگونه خرید کردن به دلیل حذف واسطه ها بسیار با صرفه است و از نرخ بسیار کمتری برخوردار خواهد بود. خرید دستگاه خشک کن به صورت مستقیم اکثرا سفارشی انجام می شود که مزیت زیادی دارد.

مثلا خریدار می تواند مدل و سایز را طبق سلیقه ی خود تغییر بدهد. همچنین خرید خشک کن کود به صورت مستقیم و عدم دسترسی به تولیدکننده می توان به دفاتر فروش آن در سایر نقاط کشور یا سایت فروش آنها مراجعه نمود که جهت دسترسی راحت مشتری ایجاد شده است.

واردات جدیدترین ماشین آلات خشک کن کود مرغی

واردات جدیدترین ماشین آلات خشک کن کود  مرغیواردات جدیدترین ماشین آلات خشک کن کود مرغی نیز از جمله فعالیت های است که در این عرصه جهت رفع هر چه بهتر نیاز داخلی صورت می گیرد. این دستگاه ها از کشورهایی مختلفی مانند ترکیه وارد ایران می شود که اکثرا این مهم توسط تجار و بازرگانان انجام می شود.

واردات از کشورهای همسایه بدون واسطه و اکثرا سفارشی انجام شده و از دیگر کشورها با واسطه وارد ایران می شود. دستگاه های خارجی وارد شده در کشور دارای کیفیت ها و مدل های متنوعی است که به دلیل هزینه های گمرکی و صادراتی که بر آن متحمل شده دارای نرخ بیشتری بوده و دارای مشتریان خاص خود می باشد. این محصول به دلیل اهمیتی که در تولید کود و خوراک دام و طیور دارد در بازارهای بین‌المللی نیز از بازار داغی برخوردار می باشد.

3

  1. عالی و اموزنده . مشاوره خرید دستگاه می خواستم لطفا و قیمت تمام شده تا راه اندازی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما