صادرکنندگان دای استاندارد پرس پلت

صادرکنندگان دای استاندارد پرس پلت برای تهیه خوراک مرغ گوشتی توانسته اند با بازاریابی نوین و شناسایی بازارهای هدف در کشورهای مختلف، این دستگاه ها را با بهترین قیمت صادر نمایند.

کیفیت بالای دای استاندارد تولید شده در ایران از یک سو و قیمت مناسب این تجهیزات از سوی دیگر در جلب نظر خریداران خارجی موثر بوده است.

حضور در نمایشگاه های بین المللی جهت معرفی هرچه بهتر تولیدات ایرانی نیز یکی دیگر از دلایل موفقیت صادر کنندگان ایرانی در این حوزه بوده است.

صادرکنندگان دای استاندارد پرس پلت

آشنایی با انواع دای پرس پلت

آشنایی با انواع دای پرس پلت

دستگاه های پرس پلت از قطعات یدکی مختلفی تشکیل شده اند که یکی از اصلی ترین و مهم ترین آنها دای می باشد.

این قطعه بسیار حساس بوده به گونه ای که کیفیت آن می تواند در بهبود عملکرد دستگاه و تولید محصول با درجه کیفی بالا نقش مثمرثمری داشته باشد. از مهمترین مشخصات دای استاندارد پرس پلت می توان به مقاومت بسیار بالای آن در برابر خوردگی، سایش و فرسایش اشاره نمود.

دای به طور کلی به دو دسته حلقوی و تخت تقسیم می شود. از مهمترین انواع دای پرس پلت می توان موارد زیر را برشمرد:

  • یک نوع دای که بهترین مدل دای پرس پلت می باشد با نام mor-ton شناخته می شود. این نوع دای قابلیت عبور ذرات بسیار ریز به قطر 33 میلی متر را هم دارا می باشد. لذا از قدرت سایش بسیار بالایی برخوردار بوده و می تواند محصولی کاملا یکدست را به کمک آن تولید نمود.
  • مدل دیگر دای که نسبت به نوع اول که در بالا ذکر شد قابلیت عبوردهی بهتری دارد با عنوان دای کروم پلاس شناخته می شود. این نوع دای دوام بالاتری دارد و با توجه به ضخامت تیغه ها و اندازه آنها به دو دسته دای ضخیم و نازک تقسیم می شود.
  • در یک جمع بندی کلی می توان گفت با توجه به نیاز هر صنعت، نوع دای انتخاب می شود. انتخاب بسته به میزان تولید هم دارد.
  • هرچه تولید خوراک دام سنگین در سطح گسترده تری انجام گیرد، نوع دای مورد استفاده هم متفاوت خواهد بود.

المان های تأثیرگذار بر قیمت دای استاندارد پرس پلت

المان های تأثیرگذار بر قیمت دای استاندارد پرس پلت

از جمله المان های تاثیرگذار بر قیمت دای پرس پلت اصل و استاندارد شامل جنس قطعه، کیفیت قطعه، آلیاژ به کار رفته در تولید و شیوه عرضه و تقاضا می باشد. امروزه فروش و عرضه غیرحضوری و اینترنتی کمک زیادی به متعادل سازی قیمت این نوع تجهیزات نموده است.

در فروش آنلاین عرضه به صورت مستقیم صورت می گیرد. به همین دلیل قیمت های اعلامی کمتر از نرخ هایی است که می توانید در بازار آزاد مشاهده نمایید.

اگر قصد خریدی مطمئن و اینترنتی دارید می توانید به سایت ما مراجعه نمایید. انواع دای استاندارد پرس پلت با بالاترین کیفیت بدون واسطه عرضه گردیده و خریدار می تواند با جستجو در سایت بر اساس نوع کار و نیاز خود بهترین انتخاب را انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما