خشک کن کولری خوراک دام و طیور

دستگاه خشک کن یکی از تجهیزات مهم در عملیات تولید خوراک دام پرواری است که به ماندگاری دراز مدت محصول خوراکی و جلوگیری از ورود میکروب به آن جلوگیری می کند. این دستگاه دارای کاربرد زیادی و به تبع آن خریدارن بالایی است و توسط سازندگان خبره بسته به نیاز مشتری در مدل های مختلف دوار و کولری تولید و روانه بازار می شود که هر کدام عملکرد مختلفی دارند.

خشک کن کولری خوراک دام و طیور همانطور که از اسمش پیداست به وسیله کولری قابل تنظیم عملیات خشک کردن را انجام می دهد که نقش بسزایی در تولید انواع مواد مانند خوراک دام و طیور دارد.

خشک کن کولری خوراک دام و طیور

سازنده انواع دستگاه های تولید خوراک دام

سازنده انواع دستگاه های تولید خوراک دامسازنده انواع دستگاه های تولید بنتونیت خوراک دام با توانمندی علمی و تخصصی که در این عرصه دارد همگام با فناوری و علم نوین و تکنولوژی پیشرفته ای که در دست دارد به طراحی و ساخت این محصول مشغول می باشد. همچنین تولید کننده ای که اساس خط تولید خود را با مشخصه خاص و با هدف کیفیت پایه گذاری کرده مسلما موفق تر خواهد بود.

در خط تولید خشک کن و دیگر دستگاه های خوراک دام مهندسین متخصص و با تجربه ای وجود دارد که با بهره گیری از تجهیزات بروز و سیستم آزمایشگاه کنترل کیفی این دستگاه ها را مطابق با استانداردهای ملی و کیفیت بالا تولید می کنند. لذا تیم تحقیق و توسعه با نوآوری و عزم جدی دنبال کننده یک هدف بوده و جهت رسیدن به آن در تلاش هستند.

سازنده دستگاه خشک کن در تولید این محصول از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب استفاده می کنند که نتیجه آن محصولی بادوام و مقاوم خواهد بود که نظر بازارهای داخلی و مشتریان را به خود جلب خواهد نمود.

راه اندازی خط تولید خوراک دام در ایران

راه اندازی خط تولید خوراک دام در ایرانراه اندازی خط تولید خوراک دام در ایران به دستگاه های مختلفی نیاز است که هر یکی طی فرآیند تولید دارای کارکرد مختلفی است و عملکردی را جداگانه انجام می دهد.

در این فرایند ابتدا مواد افزودنی وارد دستگاه آسیاب شده و خرد می شود و بعد از مخلوط شده با دیگر مواد در مرحله بعد این مواد توزین شده و تحت فشار و پرس قرار می گیرد و به شکل قالب های مختلف به صورت پلت در می آیند و در مرحله بعد خشک شده و بسته بندی می شوند. این مراحل در کارخانه دارای قسمت های مختلفی به شرح زیر است.

  • سیستم دریافت مواد اولیه
  • سیستم آسیاب
  • سیستم قسمت بندی و مخلوط کردن
  • سیستم پلیتینگ
  • سیستم بسته بندی

مرکز فروش انواع دستگاه های تولید خوراک دام

مرکز فروش انواع دستگاه های تولید خوراک دامدر مرکز فروش انواع دستگاه های تولید خوراک دام نمونه ها و برندهای مختلفی از این دستگاه ها وجود داد که به صورت عمده و خرده بدست مشتریان می رسد. این مراکز به صورت متمرکز و پراکنده در سطح استانها وجود دارند که مشتری می تواند با مراجعه به آنها طبق سلیقه ی خود خرید کند.

امروزه به دلیل گسترش جمعیت و نیاز مبرم به گوشت دام و طیور و در نتیجه نیاز به وجود زیاد دامداری و مرغداری ها بسیار زیاد است و همچنین نیاز به خوراکی غنی شده و مقوی جهت رشد و تولید مثل هرچه بهتر این حیوانات نیز بسیار بالا بوده و از اهمیت ویژه ای در کل جهان برخوردار می باشد.

به تبع نیاز به صنایعی برای توسعه و گسترش تولیدات این خوراک نیز زیاد می باشد در نتیجه با وجود عرضه و تقاضا بالای خوراک دام مراکز فروش آن رو به گسترش بوده و به رفع نیاز مشتریان می پردازند.

  • آسیاب خوراک دام
  • میکسر خوراک دام
  • اکسترودر خوراک دام
  • میکسر افقی خوراک دام
  • خشک کن حرارتی
  • خشک کن دوار
  • بالابر قاشقی
  • تسمه نقاله U شکل
  • نقاله پیچی و پلاستیکی 
  • فیدر پیچی
  • دستگاه تمیزکننده
  • دستگاه مقسم دوار
  • فیلتر ضربه ای 
  • سیستم کنترل الکتریکی

مهمترین کاربردهای دستگاه های خشک کن

مهمترین کاربردهای دستگاه های خشک کنمهمترین کاربردهای دستگاه های خشک کن در تولید خوراک دام و طیور است که خوراک تولید شده را خشک می کند. اهمیت وجود این دستگاه به این دلیل است که با خشک شده این مواد ماندگاری آنها زیاد می شود و به مدت طولانی می توان از آنها نگهداری و استفاده نمود.

علاوه بر آن با خشک شدن این مواد راهی برای نفوذ میکروب ها و قارچ ها به خوراک وجود ندارد و کاملا بهداشتی و سالم تولید می شود. این دستگاه بسته به فضای کارخانه ای که در آنجا بکار گرفته می شود و بسته به ظرفیت و توانی که دارد در سایزهای مختلفی عرضه می شود و نوع بزرگ آن دارای ابعاد بزرگ، قدرت و توان بالایی می باشد و بیشتر در کارخانجات بزرگ تولید خوراک دام و طیور و آبزیان استفاده می شود.

خصوصیت این دستگاه ها:

  • در پوشش آن از ورق گالوانیزه درجه یک استفاده شده.
  • اتصالات آن مقاوم و با دوام بالایی است.
  • درصد و میزان حرارتی دستگاه و رطوبت خوراکی قابل تنظیم می باشد.
  • جهت جلوگیری از خروج هوا مجهز به ایرلاک هستند.
  • دارای فن و کولر پیشرفته می باشند.
  • کم مصرف و مجهز به اینورتر می باشد.

خرید عمده دستگاه خشک کن کولری

خرید عمده دستگاه خشک کن کولریخرید عمده دستگاه خشک کن کولری را می توان از مراکز مختلفی انجام داد که هر کدام این محصول را به عنوان واسطه و یا مستقیم عرضه می کنند که دارای ویژگی مختص به خود نیز می باشند. مثلا عرضه کننده مستقیم تنها یک برند را پشتیبانی و عرضه می کند و دارای نمونه های مختلفی از همان برند است و مشتری در صورتی که یک برند را برای خرید مد نظر دارد می توان با مراجعه به این مراکز آن را ارزانتر تهیه کند.

مراکزی نیز هستند که واسطه ی های فروش بوده و انواع برند و مدل های دستگاه خشک کن کولری عرضه می کنند و به دلیل تنوع در برندهایی که دارند پاسخگوی هر سلیقه ای می باشند اما عرضه کننده با واسطه می باشند و مشتریانی که قصد خرید چند برند متنوع را دارند می توانند به این مراجع مراجعه کنند.

فروشنده جدیدترین دستگاه خشک کن حرارتی

فروشنده جدیدترین دستگاه خشک کن حرارتیفروشنده جدیدترین دستگاه خشک کن حرارتی در بازار با شناخت کاملی که از این محصول و نیاز مشتری دارد با ارائه باکیفیت ترین آن توانسته جلب رضایت مشتری را کسب کند. لذا ارائه تخصصی این محصول با کیفیت ترین برندها را شناسایی نموده و با فروش آنها نظر بازار را به خود جلب می کند.

این مرکز با فروش انواع خشک کن خارجی و ایرانی نقش مهمی را در این عرصه ایفا می کند. جدیدترین دستگاه های خشک کن حرارتی با جدید ترین تکنولوژی تولید می شود و آخرین نوآوری ها و علوم نوین در آن به کار گرفته می شود. همچنین تمام اجزای مواد اولیه به کار رفته در آن نیز از بالاترین کیفیت ها می باشد.

تنها راه شناخت باکیفیت بودن این دستگاه ها و اطمینان از خرید وجود نشان استانداردهای بین‌المللی یا ملی در آن می باشد و داشتن گارانتی در برند معتبر است. همچنین برندهای معروف دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند و جهت رفاه حال مشتریان در دیگر استان ها نیز نمایندگی دارند و میزان تقاضای بالا در هر مدلی نشان از باکیفیت بودن آن است.

لیست قیمت انواع دستگاه خشک کن خوراک دام

لیست قیمت انواع دستگاه خشک کن خوراک داملیست قیمت انواع دستگاه خشک کن خوراک دام بسته به شرایط مختلف فرق دارد و این لیست را می توان از سایت ها و مراکز فروش معتبر بدست آورد. چون بدست آوردن لیست قیمت خرید را راحت می کند چون مشتری با مقایسه این نرخ ها می تواند راحت و بدون دغدغه خرید کند.

قیمت ماشین خشک کن بسته به ظرفیت و قدرت توان فرق دارد و هر چه ابعاد و سایز این دستگاه بیشتر باشد دارای بازده بیشتر و در نتیجه قیمت بالاتری خواهد بود. خشک کن مرغداری در بازار در انواع برندهای ایرانی و خارجی با کیفیت های مختلف وجود دارد که برندهای خارجی به دلیل متحمل بودن هزینه های گمرکی و ارزی گرانتر است.

قیمت خشک کن را در صورتی می توان ارزان تهیه نمود که با حذف واسطه و دلالان آن را مستقیم خریداری نمود به همین دلیل بیشتر مراجعه کنندگان آن را از تولیدی ها خریداری می کنند. برخی دستگاه ها چند کاره هستند و با آنها انواع کود دامی و خوراک دامی را می توان تهیه نمود و نرخ بیشتری نیز دارند.

عرضه عمده دستگاه خشک کن دوار مرغداری

عرضه عمده دستگاه خشک کن دوار مرغداریعرضه عمده دستگاه خشک کن دوار مرغداری توسط مراکزی انجام می شود که در کار خرید و فروش این محصول هستند و با فعالیت گسترده در این عرصه نیاز صنایع مختلفی را رفع می کنند. به صورت کلی خریداران عمده نیز بیشتر واسطه ها هستند و خریداران خرده بیشتر استفاده کنندگان اصلی می باشند.

مشتری جهت خرید خشک کن مرغداری باید قبل از خرید از انواع برند و نمونه های این محصول اطلاعات کاملی را در اختیار داشته و از قیمت ها و کارکردشان نیز آگاهی های لازمه را کسب نماید و با اطمینان بیشتری خرید کند تا متضرر نشود.

دستگاه خشک کن دوار دارای دو نوع مشعل حرارتی مستقیم و غیر مستقیم می باشد.

  • مستقیم: مشعل در ابتدای دهانه دوار قرار دارد و مستقیم حرارت به درون دستگاه هدایت می شود که سوخت مشعل در دو نوع گازی و گازوئیلی می باشد.
  • غیر مستقیم: با وجود بخار یا مشعل به صورت غیر مستقیم هوای گرم وارد دستگاه شده و مواد را خشک می کند.

نمایندگی فروش کولر مخصوص خوراک دام

نمایندگی فروش کولر مخصوص خوراک دام نماینده فروش خشک کن کولری مخصوص خوراک دام در مناطق مختلف کشور با هدف فروش مستقیم ایجاد شده است و خریداری که بودجه ی کمی در اختیار دارد می تواند با مراجعه به این مرجع ارزانتر خرید کند. 

نماینده با بازاریابی برند مورد نظر خود و بازاریابی آن به جذب مشتری پرداخته و با قبضه بازار با توجه به نیاز هر منطقه به فروش تخصصی انواع دستگاه خشک کن کولری می پردازد. 

دستگاه های خشک کن اکثرا به دو صورت این ماده غذایی را خشک می کنند در مدل کولری با هوای خنک و باد مستقیم خوراک دام خشک می شود. در مدل دوار با حرارت گرم از طریق شعله مستقیم یا غیر مستقیم کار می کنند که هر کدام در زمان مشخص و تنظیم شده این محصول را خشک می کنند. در هر منطقه و شرایط آب و هوایی می توان مدل متناسب با آن را انتخاب نمود.

صادرات ماشین آلات خوراک دام و طیور در ایران

صادرات ماشین آلات خوراک دام و طیور در ایرانصادرات ماشین آلات خوراک دام و طیور در ایران نیز بدست تجار و بازرگانان است که برندهای مد نظر ایرانی را به کشورهای همسایه و دیگر کشورها صادر می کنند. کشورهای واردکننده جهت بالا بردن تنوع نمونه های این محصول در کشور خودشان انواع نمونه های ایرانی را نیز وارد می کنند تا همه گونه کیفیت و قیمتی را در سبد فروش خود داشته باشند.

برندهای خشک کن صادراتی ایرانی دارای کیفیت بالا و نرخ مناسبی است و تمام قوانین و اصول استاندارد در مورد آن ها رعایت شده و به دلیل کیفیت بالا در بازارهای خارجی نیز دارای خرید و فروش بالایی هستند. تمام تلاش شرکت های تولید کننده این محصول عرضه خشک کن کود مرغی در بازارهای بین المللی و تبدیل شدن به برندها شاخص می باشد.

خرید مستقیم کولر خوراک دام از کارخانه

خرید مستقیم کولر خوراک دام از کارخانهخرید مستقیم کولر خوراک دام از کارخانه بسیار سود آور است چون بدون واسطه و با نرخ کمی به فروش می رسد. مشتری برای خرید مستقیم می تواند به تولیدی مراجعه یا در صورت عدم دسترسی به تولیدی به دفاتر فروش آن مراجعه کنند.

تولیدی ها جهت رفاه حال مشتری و فروش محصول خود در نقاط مختلف کشور سایت های فروشی را ایجاد نموده اند و به صورت آنلاین نیز سفارش می گیرند. خریداران این محصول مرغداری ها و دامداری ها هستند که خوراک حیوانات خود را به راحتی با این دستگاه تهیه و نگهداری و استفاده می کنند و در این صورت از هزینه های خودشان کاسته و به سود خوبی نیز خواهند رسید.

برخی باغداران و کشاورزان نیز این دستگاه را خریداری و با تولید خوراک دام آن را عرضه نموده و یا جهت خوراک دام های خود از آن استفاده می کنند. برخی دیگر از خریداران دستگاه های خشک کن خوراک دام صنایع تولید کننده این خوراک هستند که مدل های بزرگ آن را تهیه و جهت تولیدات خود از آن استفاده می کنند.

سفارش اینترنتی انواع ماشین آلات خوراک دام

سفارش اینترنتی انواع ماشین آلات خوراک دامسفارش اینترنتی انواع ماشین آلات خوراک دام را می توان در سایت تولید کننده انجام دارد و نوع، مدل، سایز و تعداد و … را سفارش داده و در این صورت تولید کننده نیز بسته به نوع سفارش آن را تولید و ارسال می کند که خرید به صورت سفارشی اطمینان خاطر بیشتری را به همراه دارد.

در صورت داشتن قصد خرید خشک کن می توان به سایت های مختلفی مراجعه نمود و در کمترین زمان ممکن با چند کلیک و در هر ساعت و مکانی خرید کرد که بدون صرف هزینه رفت و آمد و طی کردن مسافت زیاد در هر شرایطی صورت می گیرد.

در سایت ها مشتری دستگاه های خوراک دام به دلیل تنوع سبد کالایی قدرت انتخاب بیشتری دارد و می تواند با بهره مندی از خدمات گسترده آن در مورد این محصول اطلاعات دقیقی کسب نموده و با مقایسه نمونه های مختلف بهتر خرید کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما