خرید اینترنتی دستگاه پلت گیربکسی | قیمت انواع دستگاه پلت ساز

دستگاه پلت گیربکسی یکی از مدل های این محصول است که با آن انواع کود مانند کود مرغی و کود حیوانی پوسیده را می توان با کیفیت بالا تولید نمود. این دستگاه به علت کاربرد بالا و مهمی که دارد در بازار دارای خریداران زیادی است و انواع برندها و مدل هایی از آن وارد بازار می شود که دارای قدرت و کیفیت های مختلفی هستند.

برای خرید این محصول به جهت دسترسی راحت مشتریان دو طریق در نظر گرفته شده و به صورت حضوری و آنلاین می توان آن را تهیه نمود. امروزه راحت ترین آن خرید اینترنتی دستگاه پلت گیربکسی است که با مراجعه در سایت های فروش می توان در کمترین زمان و در هر ساعتی خرید نمود. قیمت انواع این دستگاه نیز در بازار بسته به مدل و کیفیت و قدرت و توان آن مختلف خواهد بود‌.

خرید اینترنتی دستگاه پلت گیربکسی | قیمت انواع دستگاه پلت ساز

کارخانه تولیدی دستگاه های فراوری کود

کارخانه تولیدی دستگاه های فراوری کودکارخانه تولید دستگاه های فرآوری  کود شیمیایی گرانول در نقاط مختلف کشور آماده ارائه خدمات و تامین نیازهای داخلی کشور می باشد و با استفاده از مهندسان متخصص و تکنولوژی و تجهیزات پیشرفته با طراحی و نوآوری نوین با کیفیت ترین این محصول را طراحی و تولید می کند.

این سازندگان ماهر و با تجربه با بحث کنترل قرار دادن تمام فعالیت های موثر بر کیفیت و توجه به نیازهای تلویحی و تصریحی مشتری به ارائه بهترین مدل ها می پردازند. لذا امروز به دلیل پیشرفت تکنولوژی و تغییرات شگرف در این صنعت مدل های چندکاره این دستگاه ها وارد بازار شده به همین دلیل خریداران زیادی دارد.

کارخانه های تولیدی با بهره گیری از آزمایشگاه های بروز و پیشرفته و سیستم کنترل کیفی که دارند این محصول را با استانداردهای کشور تولید نموده و در ساخت آن اصول، نکات و قوانین استاندارد را رعایت نموده و جهت رفاه حال مشتری از خدمات پس از فروش و نمایندگی نیز برخوردار هستند.

خرید اینترنتی دستگاه پلت گیربکسی

خرید اینترنتی دستگاه پلت گیربکسیخرید اینترنتی دستگاه پلت گیربکسی یکی از روش های خرید است که به علت بروز بودن دارای طرفداران زیادی است و برای خرید بدین صورت باید به سایت فروش آن مراجعه و با مشاهده عکس ها و قیمت و مقایسه آنها و همچنین با مطالعه مطالب مربوط به انواع این دستگاه و مشاوره های آن می توان راحت دستگاه را تهیه نمود.

کاتالوگ این محصول نیز در برخی سایت های معتبر دیده می شود که مشخصات کامل و ویژگی های آن ذکر شده و مشتری با راهنمایی هایی که در این سایت ها قرار دارد می تواند راحت تر و متناسب با نیاز و بودجه خود آن را انتخاب کند.

یکی از مزیت های خرید اینترنتی این است که مشتریانی که به علت مشغله زیاد وقت رفتن به مراکز فروش را دارند می توانند در هر ساعت از شبانه روز و در منزل و یا محل کار خود آن را خرید کنند. همه ی تامین کنندگان از تولید کننده گرفته تا فروشنده خرده دارای سایت هستند و به صورت آنلاین نیز می توان از آنها خرید کرد.

فروش دستگاه پلت کود با نازلترین قیمت

فروش دستگاه پلت کود با نازلترین قیمتفروش دستگاه پلت کود با نازلترین قیمت توسط مراکزی انجام می شود که انواع نمونه های آن را بدون واسطه عرضه می کنند و با حذف دلالان در این عرصه به کم کردن هزینه های مشتریان کمک خواهند نمود. همچنین برخی از مراجع فروش به دلیل بازاریابی گسترده ای که داشته اند به جهت جذب مشتری و فروش بالا محصولشان را با کمترین نرخ عرضه می کنند.

فروش پلت زن نیز در این مراکز به صورت عمده و خرده و یا بدون واسطه و با واسطه انجام می شود که مشتری نیز بسته به هدفی که دنبال می کند می تواند به یکی از این فروشندگان تخصصی مراجعه کنند.

تولید پلت ساز در ایران در دو نوع نیمه اتوماتیک وتمام اتوماتیک است که نوع تمام اتوماتیک پیشرفته تر بوده و تمام مراحل تولید را بدون دخالت دست انجام می دهد. این دستگاه ها دارای سایزهای متنوعی هستند که اندازه های بزرگ آن به علت توان، قدرت و بازده بالایی که دارد بیشتر در کارخانجات بزرگ استفاده می شود و نوع کوچک آن نیز بیشتر خانگی است و در مرغداری های کوچک استفاده می شود.

قیمت ماشین پلت ساز کوچک در بازار

قیمت ماشین پلت ساز کوچک در بازارقیمت ماشین پلت ساز کوچک در بازار به دلیل ابعاد کوچک و هزینه تولید کمی که دارد نسبت به نوع بزرگ آن ارزانتر است و بسته به مدل و توان آن دارای نرخ های متنوعی است. قیمت دستگاه پلت وارداتی نسبت به برندهای ایرانی گرانتر است چون متحمل هزینه های گمرکی و صادراتی و خروج ارز می باشد.

قیمت فروش پلت ساز نیز بسته به مدل های هر برندی نیز فرق دارد چون برخی برندها پیشرفته تر و بروزتر هستند و به دلیل امکانات ویژه ای که دارند گرانتر میباشد. قیمت پلت زن بسته به نحوه تولید، میزان عرضه و تقاضا؛ میزان تولید، نحوه عرضه و هزینه تولید نیز مختلف است که تولیدکننده بر اساس آنها دستگاه پلت را نرخ گذاری می کند. عوامل موثر بر قیمت این دستگاه شامل:

  • جنس بدنه دستگاه
  • نوع و مدل گیربکس
  • تجهیزات اضافی
  • توان موتور
  • تجهیزات و توان الکتروموتور
  • ظرفیت تولیدکننده در ساعت
  • توان تولید در زمان
  • نوع و ابعاد دای
  • تجهیزات و قطعات مکانیکی بکار رفته در آن
  • نوع تسمه
  • جنس و ضخامت ورق

عرضه دستگاه پلت گیربکسی قدرتمند برای کود مرغی

عرضه دستگاه پلت گیربکسی قدرتمند برای کود مرغیعرضه دستگاه پلت گیربکسی قدرتمند برای کود مرغی توسط واسطه گران مختلفی صورت می گیرد که در کار خرید و فروش این محصول هستند و آن را از تولید کننده عمده و ارزان خریداری نموده و با نرخ روز در بازار به فروش گسترده و تخصصی می پردازند و علاوه بر کسب سود بنابر شغل خودشان نیاز بازار را تامین می کنند.

این عرضه کنندگان دستگاه پلت با رهبری بازار بخش اعظمی از این عرصه را در دست گرفته اند و انواع برندها را ارائه می کنند و با تنوع سبد کالایی که دارند پاسخگوی هر سلیقه ای هستند. همچنین با فعالیت با جوامع گسترده توانسته اند رضایت مشتری را کسب کنند و نقش مهمی در این عرصه ایفا کنند.

دستگاه پلت دان مرغی به دلیل مزایا و فواید فراوانی که دارد در مشاغل مختلف دارای خریداران زیادی است. مانند مرغداری ها، باغداران، کشاورزان، خوراک دام و طیور، و … که اهمیت زیادی نیز در این عرصه دارد.

خرید مستقیم دستگاه پلت از تولید کننده

خرید مستقیم دستگاه پلت از تولید کنندهخرید مستقیم دستگاه پلت از تولید کننده از اهمیت زیادی برخوردار است چون دارای مزایای زیادی می باشد. مانند

  • خرید پلت زن از کارخانه باعث حذف چندین واسطه و دلال می شود و از قیمت آن کاسته خواهد شد چون در زمان تولید و عرضه این محصول توسط دلالان خرید و فروش می شود و به دلیل اختصاص یافتن مقداری از سود به هر دلالی مقداری از نرخ این دستگاه توسط هر دلالی افزوده می شود.
  • همچنین در این صورت بهتر می توان به کیفیت آن اطمینان حاصل نمود چون مشتری با ارتباط مستقیمی که با این مرکز ایجاد می کند و با حضور در تولیدی نحوه تولید و برند و مدل و کیفیت آن را مستقیم مشاهده و بدون دغدغه خرید می کند.
  • با خرید از تولیدی می توان هر جزئی و قطعه ای از این محصول را سفارشی خرید نمود.
  • تولید کننده نیز جهت دسترسی راحت تر مشتریان در دفاتر فروش خود در برخی استان ها و سایت های فروشی که در اختیار دارد نیز این محصول را ارائه می کند.

فروشگاه اینترنتی ماشین الات تولید کود مرغی

فروشگاه اینترنتی ماشین الات تولید کود مرغیفروشگاه اینترنتی ماشین آلات تولید کود مرغی یکی از عمده ترین روش فروش است که بسیاری از خریداران از این روش خرید می کنند. در این فروشگاه انواع برند و مدل های این محصول در معرض دید بینندگان قرار گرفته و خریداران نیز با مقایسه نمونه ها و قیمت ها برند دلخواه خود را متناسب با نیاز خود و بودجه ای که در اختیار دارند انتخاب می کنند.

خریداران زیاد این دستگاه به دلیل مزایای بسیار بیشماری است که کودهای فرآوری شده دارند. از جمله ی این فوائد:

  • استفاده بهینه از کود
  • مقدار مصرف و هدر رفت کمتر
  • جلوگیری از آلودگی محیط زیست
  • کمک به مرغداری ها جهت حل مشکلات جهت فروش کود
  • این کود عاری از علف هرز
  • کود مرغی باعث تیره کردن رنگ خاک و حاصلخیز کردن آن برای نسل های آینده
  • و…

ویژگی های دستگاه پلت گیربکسی

ویژگی های دستگاه پلت گیربکسی

  • ویژگی های دستگاه پلت گیربکسی به شرح زیر می باشد.
  • قطر پلت در هر سایزی قابل تنظیم می باشد.
  • فشار وارده بر مواد داخل برآن را می توان تنظیم نمود.
  • سیستم مانیتورینگ بر روی آن قابل نصب است.
  • طول پلت را در آن می توان تنظیم نمود.
  • کاندیشرهای آن قابلیت استفاده و عدم استفاده را دارد.
  • نسبت به نوع دیگر آن از ظرفیت تولید و بازدهی بالایی برخوردار است.
  • سیستم انتقال نیرو از طریق گیربکس وارد می شود.
  • قطعات آن دارای استهلاک کمتری می باشد.
  • به علت کم هزینه بود دارای صرفه جویی خوبی است.
  • دارای مصرف انرژی کم خواهد بود.
  • از بدنه مقاوم و قطعات با دوامی برخوردار است.
  • در هر سایز و ابعادی طبق سفارش مشتری تولید می شود.
  • انواع خوراک دام و طیور و کود را می توان در آن تولید کرد و دارای کارکرد مختلفی است.

تفاوت دستگاه های پلت کود گیربکسی و تسمه ای

تفاوت دستگاه های پلت کود گیربکسی و تسمه ایدستگاه پلت زن گیربکسی به علت طراحی و ساخت خاصی که دارد و به علت اینکه تکیه گاه رولر روی شفت اصلی و پایه صفحه عینکی جلوی پلت قرار دارد فشار کمتری روی رولر ها برقرار است و به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز می باشد و چون دارای ظرفیت بالایی است بازدهی بیشتری دارد و به دلیل سرو صدای بالا و قدرت زیادی که دارد بیشتر در کارخانجات بزرگ استفاده می شود.

در این مدل روغن کاری همیشه رینگ دندانه ای اهمیت زیادی دارد چون از فرسایش آن جلوگیری شود. دستگاه پلت تسمه ای دارای سرو صدای کم و تولید پایدارتری است و در صورت خرابی و تعمیرات قطعات آن آسانتر و با هزینه کمتر تعویض می شود و بلبرینگ های آن دارای عمر بیشتری است.

این مدل دارای ظرفیت کمتری است و بیشتر در کارگاه های کوچک استفاده می شود و نیاز به زمان تعمیر و نگهداری بیشتری است. 

صادرات ماشین الات پلت کود مرغی

صادرات ماشین الات پلت کود مرغی صادرات دستگاه پلت کود مرغی نیز مورد توجه تجار بازرگانی است که با بازاریابی آن در بازارهای بین‌المللی به فروش این محصول می پردازند. کشورهای زیادی هستند که این محصول را تولید می کنند ولی جهت بهره مند شدن از کیفیت های مختلف دستگاه های ایرانی و تنوع نمونه در بازارهای خود از دیگر کشورها مانند ایران نیز پلت زن را خریداری می کنند.

پلت زن صادراتی از برندهایی است که ویژگی یک محصول صادراتی را دارد. مثلا قوانین گمرکی را کسب نموده است و از تنوع مدل برخوردار می باشد. بیشتر صادرات نیز به کشورهای همسایه است که بدون واسطه وارد می شود.

انواع دستگاه پلت صادراتی را باید مطابق با قوانین گمرکی و کسب مجوزات لازمه ارسال نمود. صادرات این محصول توسط بازرگان یا خود تولیدکننده صورت می گیرد که واردات به دیگر کشورها از اهداف مهم کارخانجات تولیدی می باشد و جایگاه آن را در بازارهای جهانی حفظ خواهد نمود.

نمایندگی فروش دستگاه پلت کود مرغی چینی

نمایندگی فروش دستگاه پلت کود مرغی چینینمایندگی فروش دستگاه پلت کود مرغی چینی نیز در سراسر کشور وجود دارند که با پشتیبانی از برند مورد نظر به فروش مستقیم این محصول می پردازد. نماینده یکی از گزینه های خوب جهت خرید است چون با حذف واسطه ها باعث کم شدن هزینه های فروش می شود و با کیفیت بالا و قیمت مناسب می توان دستگاه پلت چینی را خریداری نمود.

این مرکز به دلیل عرضه تخصصی دستگاه پلت کود اطلاعات کافی را نیز در مورد آن در اختیار دارد و مشتری می تواند قبل از خرید از انواع و قیمت های این دستگاه اطلاعات لازمه را کسب نموده و با اطمینان بیشتر خرید کند. این مراجع با شناخت کم و کیف بازار و جهت رضایتمندی مشتری و کسب اعتبار برای خود در تلاش هستند و با ارائه جنس های باکیفیت با نرخ مناسب توانسته اند سهم بیشتری از بازار را بدست گیرند.

پلت زن کود مرغی در انواع برندهای ایرانی و خارجی در بازار عرضه می شود که یکی از کشورهای وارد کننده این محصول چین است که نمونه ها و کیفیت های مختلفی از این دستگاه را وارد بازار ایران می کند.

 

سفارش عمده و جزئی دستگاه پلت کود

سفارش عمده و جزئی دستگاه پلت کودسفارش عمده و جزئی دستگاه پلت زن کود نیز بیشتر در تولیدی ها انجام می شود چون مرجع گرفتن سفارش ساخت این مرکز می باشد. در این صورت برای خرید دستگاه پلت از کارخانه می توان مدل و نوع این دستگاه و سایز آن را سفارش داده و تولیدی متناسب با نوع سفارش آن را تولید و ارسال می کند که خرید از تولیدی و بدون واسطه آن بسیار با صرفه تر نیز خواهد بود.

خرید به صورت سفارشی دستگاه پلت ساز دارای مزایای زیادی است مثلا دستگاهی که سفارش ساخت آن داده می شود به محض تولید به دست مصرف کننده می رسد و همین باعث می شود که نوین ترین و جدید ترین مدل از آن را به دلخواه تهیه نمود. 

یکی دیگر از مزایای آن نیز خرید مستقیم با حذف واسطه است که از هزینه های عرضه کم خواهد شد. علاوه بر تولید کننده در دفاتر فروش و نمایندگی ها نیز می توان سفارش نمود که همین باعث دسترسی راحت تر مشتری خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما